Clan MacEpona
Kattingatós izé
 
A zászLovunk
 
Rikkancs

 

 
Észosztás
Észosztás : Szabálykönyv II.

Szabálykönyv II.

MacEpona  2007.05.28. 11:39

A Búró Live Szerepjáték hivatalos szabálykönyve (v7.00), 2007.

Készítették: Bánfalvi István, Gurka Gábor, Nagy Gergely, Neszt Miklós

A Játék lényege:

Ez a játék, mint a szerepjátékok többsége egy varázslatos világban játszódik, ahol orkok, goblinok, törpök, elfek, sötételfek, félszerzetek, vámpírok, tündérek és emberek élnek. Erre a világra épülnek a különböző történetek. (Leegyszerűsítve) A játékvezetők (NPC-k) küldetéseket adnak a 4-6 fős csapatoknak melyeket el, kell végezniük különböző bonuszokért. A lényeg, az hogy jól érezzük magunkat.

A játék menete:

Játék közben minden játékos a fajára jellemző színű szalagot viseli a jobb vállára vagy a homlokára felkötve. Ezeket a szalagokat a játék elején feliratkozáskor a fehér szalaggal együtt kapjátok meg. Ha a játékos alszik vagy ájult, akkor a színes szalag mellé felköti a fehéret is. Ha egy játékos megöl egy másik játékost, akkor a halott a színes kendőjét átadja a gyilkosának, és helyére a fehéret köti fel. Ezután a jelenlévők kirabolhatják. A halottak lehető leggyorsabban, de csak a csata vége után kb.1-2 perccel elmennek töltőre jelenteni hogy meghaltak, ezt az egyik NPC-nek jelentik, aki a holtak könyvébe beírja őket.

Éjszakai harc:

Éjszaka harc, csak fehér burkolatú tőrrel és rövidkarddal (Pajzs nincsen de a vért ér). Az éjszaka, amikor a látási viszonyok túl rosszak a biztonságos harchoz, de intrika teljes mértékben van.

Általános szabályok (fontos!):

Találati felület ujjatlan póló.

Regenerálódás 10 percenként 1 ÉP és 2 MP, a harc közben nincs regenerálódás. A lény lefeküdhet, leülhet meditálni, ekkor 20 perc meditáció árán visszagyógyul maximum ÉP-jére, MP-jára, de ha közben megzavarják, akkor az ÉP, MP nem növekszik! Alvás közben a lény nem ehet, nem ihat, nem mozoghat és nem beszélhet senkivel, amint ezen pontok valamelyikét megszegi, felébred.

Csak halott lénytől lehet elvenni játék tárgyat (max.1 darabot egyszerre), vagy a pénz felét (lefele kerekítve), kivétel a tolvajlás képességgel rendelkező lények.

Kérünk minden kedves résztvevőt, hogy a fegyvere SP-jét mondja be a harc megkezdése előtt!

Fejre, nyakra, valamint ágyékra és tájékára ütni tilos!!! Lányoknál fokozott figyelmet kérünk!

Az SP-je senkinek sem mehet 1 alá, tehát 1-et mindenki sebez akármilyen átok, vért vagy egyéb hatás van rajta, vagy az ellenfelén (kivéve mágikus védelemnél, ahol nem lehet sebezni) Szintenként a lény 2 SZP-t kap (kivéve Félszerzet, aki 3-at)

Se fegyverhasználat, se képesség, se varázslat, se ÉP, se SP, se MP szint nem mehet a lény szintje +1 fölé! Tehát 2. szintű lénynek nem lehet 4. szintű varázslata, de 3-as Igen.

Aki szabálytalanul játszik, csal, sérülést okoz, ittas állapotban vesz részt a játékon azt a szervezők hazaküldhetik a játékról.

Rövidítések:

- Szervező: Koordinátor

- NPC: No player character, nem játékos karakter,

- HPC: Half player character. Félig játékos karakterek, olyan játékosok akik nem tudják a történetet, de plusz információval rendelkeznek.

- PC: Player character ők a játékosok.

- MP: Manna pont ebből lehet varázslatot kijátszani.

- SP: Sebzéspont, ennyit sebez a fegyvere a lénynek

- ÉP: Élet pont, ebből vonódok le az ellenfél Sp-je. Ha ez nullára csökken a lény meghal.

- SFÉ: Sebzés felfogó érték, ez ellenség Sp-jéből vonódik le.

- SZP: Szintlépés pont, ezt szintlépésnél kapja a lény, és különböző dolgokra oszthatja el.

- TP: Tapasztalati pont ez kell a szintlépéshez.

Választható lények és kasztok:

- ORK: Lehet Barbár, Fejvadász, Gladiátor, Harcos, Íjász, Pap, Tolvaj. Induló faji bónusz: kardokra, bárdokra, buzogányokra +1 SP.

- GOBLIN: Fejvadász, Harcos, Íjász, Pap, Tolvaj. Induló faji bónusz: tőrre +1 SP és 2. szintű fegyverhasználattal indulnak

- TÖRPE: Barbár, Gladiátor, Harcos, Pap, Szent Lovag. Induló faji bónusz: kalapácsra és bárdra +2 Sp, és minden törpe (kaszttól függetlenül) használhatja ezt a két fegyvert.

- ELF: Amazon, Bárd, Druida, Harcművész, Harcos, Íjász, Pap, Szent Lovag, Varázsló(nő). Induló faji bónusz: íjakra és botokra +1 Sp és minden elf (kaszttól függetlenül) használhatja ezt a két fegyvert.

- SÖTÉT-ELF: Amazon, Árnylovag, Bárd, Boszorkány, Fejvadász, Harcművész, Íjász, Nekromanta, Pap, Tolvaj, Varázsló(nő). Induló faji bónusz: nappal minden órában levédhetnek egy varázslatot, este pedig kettőt. 5. szint fölött már a tekercs mágiát is levédi magára nézve, 10. szinten pedig mindenkire nézve. Botokra +1Sp, Ha két szablyával (görbített pengéjű egykezes kard) küzd +1 Sp. Nappal nem regenerálódnak.

- FÉLSZERZET: Bárd, Harcos, Pap, Tolvaj, Varázsló(nő). Induló faji bónusz: 1 SZP-vel indulnak és a játék közben szintlépésnél 2 helyett 3 SZP-t kapnak.

- EMBER: Amazon, Árnylovag, Barbár, Bárd, Boszorkány, Druida, Fejvadász, Gladiátor, Harcművész, Harcos, Íjász, Nekromanta, Pap, Szent Lovag, Tolvaj, Varázsló(nő). Induló faji bónusz: +2 ezüsttel indulnak.

- VÁMPÍR: Árnylovag, Boszorkány, Fejvadász, Harcos, Nekromanta, Tolvaj. Induló faji bónusz: vérszívás képesség, ami úgy működik, hogy a két kézzel megfogja a z ellenfél vállát és bejelenti, hogy vérszívás (de ezt meglepetés szerűen kell), és ekkor a vámpír kap 1 ÉP-t és 1 Max. ÉP-t. Nappal nem regenerálódnak.

- TÜNDÉR: Amazon, Druida, Harcművész, Harcos, Íjász, Pap, Varázsló(nő). Induló faji bónusz: 1 SFÉ-vel indulnak és szintlépésnél kapnak 1 MP-t.

Kasztokra vonatkozó különleges szabályok:

- Bárd: A varázslatait a hangszerével hozza létre vagy énekel, így aki Bárd szeretne lenni annak egy hangszert kell hoznia, amivel játszik, hogy létre jöjjön a mágia vagy minimális énektudással kell rendelkeznie. Elég körülbelül minden mágiánál 10-20 másodperc dallam, hogy létre jöjjön a varázslat.

- Pap: Fajtól függően vagy gonosz, jó vagy természet (semleges) jellemű pap lesz (gonosz: ork, goblin, sötételf)(jó: törpe, elf, tündér) a félszerzet, és az ember választhat, hogy melyik akar lenni, mert így kapják a képességet, varázslatokat. Hozni kell egy szimbólumot, aminek minimum 5x5 cm-es négyzetnek kell lennie, vagy 6 cm átmérőjű körnek.

- Árnylovag/Szentlovag: Hozni kell egy szimbólumot, aminek minimum 5x5 cm-es négyzetnek kell lennie, vagy 6 cm átmérőjű körnek.

Életpontok (ÉP-k):

- AMAZON: Elf – 13, Sötét-elf – 13, Ember – 14, Tündér – 13

- ÁRNYLOVAG: Sötét-elf – 14, Ember – 15, Vámpír – 15

- BARBÁR: Ork – 17, Törpe – 16, Ember – 16

- BÁRD: Elf – 9, Sötét-elf – 9, Félszerzet – 9, Ember – 10

- BOSZORKÁNY: Sötét-elf – 8, Ember – 8, Vámpír – 8

- DRUIDA: Elf – 9, Ember – 9, Tündér – 9

- FEJVADÁSZ: Ork – 14, Goblin – 12, Sötét-elf – 12, Ember – 13, Vámpír – 13

- GLADIÁTOR: Ork – 16, Törpe – 15, Ember – 15

- HARCMŰVÉSZ: Elf – 13, Sötét-elf – 13, Ember – 14, Tündér – 13

- HARCOS: Ork – 16, Goblin – 14, Törpe – 15, Elf – 14, Sötét-elf – 14, Félszerzet – 13, Ember – 15, Vámpír – 15, Tündér – 15

- ÍJÁSZ: Ork – 14, Goblin – 12, Elf – 12, Sötét-elf – 12, Ember – 13, Tündér – 11

- NEKROMANTA: Sötét-elf – 9, Ember – 9, Vámpír – 9

- PAP: Ork – 10, Goblin – 9, Törpe – 9, Elf – 9, Sötét-elf – 9, Félszerzet – 9, Ember – 9, Tündér – 8

- SZENT LOVAG: Törpe – 14, Elf – 14, Ember – 15

- TOLVAJ: Ork – 12, Goblin – 10, Sötét-elf – 10, Félszerzet – 10, Ember – 11, Vámpír – 11

- VARÁZSLÓ(NŐ): Törpe – 8, Elf – 8, Sötét-elf – 8, Félszerzet – 8, Ember – 8, Tündér – 8

Az ÉP-k akkor változnak, ha valakit megsebesítenek (találati felület ujjatlan póló) akkor a fegyver sebzéspontjának (SP) az értékét veszíti el az ÉP-jéből.

Sebzéspontok (SP) fegyverek szerint:

- ÍJ: SP 5, Markolat – változó, Burkolt rész – kb. 8cm (vesszőn), távolsági szúró, kétkezes

- SZÁMSZERÍJ: SP 5, Markolat – változó, Burkolt rész – kb. 8cm (vesszőn), távolsági szúró, kétkezes

- TŐR: SP 2, Markolat – kb. 10cm, Burkolt rész – max. 30cm, vágófegyver, egykezes

- DOBÓTŐR: SP 2, Markolat – kb. 10cm, Burkolt rész (az egész!) – max. 20cm, vágófegyver, egykezes

- EGYKEZES KARD: SP 3, Markolat – kb. 15cm, Burkolt rész –31-60cm, vágófegyver, egykezes

- MÁSFÉLKEZES KARD*: SP 3/4, Markolat –15-25cm, Burkolt rész –50-90cm, vágófegyver, egy/kétkezes

- PALLOS: SP 5, Markolat – min. 25cm, Burkolt rész – min. 90cm, vágófegyver, kétkezes

- RÖVID LÁNDZSA: SP 3, Markolat – kb. 1m, Burkolt rész – min. 20cm, szúrófegyver, egykezes

- LÁNDZSA: SP 4, Markolat – 1,5-2,5m, Burkolt rész – min. 20cm, szúrófegyver, kétkezes

- DÁRDA: SP 5, Markolat – min. 2,5m, Burkolt rész – min. 20cm, szúrófegyver, kétkezes

- BOT: SP 2, Markolat – a használó magassága, Burkolt rész – az egész, zúzófegyver, kétkezes

- BÁRD*: SP 4/5, Markolat – változó, Burkolt rész – 20-30cm, vágófegyver, egy/kétkezes

- BUZOGÁNY: SP 4, Markolat – 30-50cm, Burkolt rész – gömb, zúzófegyver, egykezes

- KALAPÁCS*: SP 3/4, Markolat – 60-80cm, Burkolt rész – kb. 20x10x10cm, zúzófegyver, egy/kétkezes

- PAJZS: SP 0, csak(!) védekezéshez, egykezes

*Ha fog mellette másik fegyvert akkor a kisebb értéket sebez, ha nem fog mást, akkor a nagyobb értéket! A fogás annyit tesz, hogy aminél kettő van beírva az kétkezes fegyver, tehát egyszerre csak egy lehet belőle a lény kezében és nem foghat mellette semmit.

A nyilak végét a szemgödörnél nagyobb polifoam adaggal kell ellátni, a baleset elkerülése végett. (Ha másfajta fegyverrel jöttök, forduljatok a szervezőkhöz)

Vértek tömegük szerint:

- KÖNNYŰ VÉRT: 0-5kg, Sebzésfelfogó-érték (SFÉ): 1

- KÖZEPES VÉRT: 5-12kg, Sebzésfelfogó-érték (SFÉ): 2

- NEHÉZ VÉRT: 12- kg, Sebzésfelfogó-érték (SFÉ): 3

Ez annyit tesz, hogyha a lényt támadják a támadó fegyver Sp-jéből ez levonódik. Arra azért legyetek szívesek figyelni, hogy milyen minőségű a vértetek, mert nem fogadunk el akármit, például polifoam, meg karton vértet, és ehhez hasonlókat.

Kasztok fegyver- és vért-megkötései:

- AMAZON: max. könnyűvért, tőr, dobókés, rövid lándzsa, bot, egykezes kard, lándzsa

- ÁRNYLOVAG: Akármilyen vért, tőr, egykezes kard, másfél kezes kard, pallos, buzogány,

- BARBÁR: max. közepes vért, egykezes kard, másfél kezes kard, pallos, bárd, buzogány, kalapács

- BÁRD: max. könnyű vért, dobótőr, tőr, egykezes kard, másfél kezes kard, nem lehet pajzsa

- BOSZORKÁNY: nincs vért, tőr, rövidkard, nem lehet pajzsa

- DRUIDA: max. könnyű vért, tőr, dobótőr, bot, rövid lándzsa, lándzsa, dárda, kis pajzs

- FEJVADÁSZ: max. könnyű vért, tőr, rövid lándzsa, egykezes kard, dobótőr

- GLADIÁTOR: Akármilyen vért, tőr, dárda, egykezes kard, másfél kezes kard, pallos, buzogány, kalapács

- HARCMŰVÉSZ: max. könnyű vért, tőr, dobótőr, rövid lándzsa, bot, egykezes kard, lándzsa

- HARCOS: Akármilyen vért, akármilyen fegyver (kivéve egzotikus fegyverek)

- ÍJÁSZ: max. közepes vért, tőr, dobótőr, rövid lándzsa, bot, íj, nem lehet pajzsa

- NEKROMANTA: nincsen vért, tőr, dobótőr, rövid lándzsa, nem lehet pajzsa

- PAP: max. könnyűvért, tőr, buzogány, rövid lándzsa, bot, kis pajzs

- Szent Lovag: Akármilyen vért, tőr, egykezes kard, másfél kezes kard, pallos, buzogány

- TOLVAJ: max. könnyű vért, tőr, dobótőr, egykezes kard, nem lehet pajzsa

- VARÁZSLÓ(NŐ): nincsen vért, tőr, dobótőr, bot, nem lehet pajzsa

Varázslatok, képességek:

A varázslatok MP-be kerülnek. A képességek pedig állandóan aktívak. Senki sem tudja 1. szinten a képességeit (kivéve az általános képességeket), se a varázslatait, tehát azokat is meg kell tanulni. (kivéve mágiahasználók (boszorkány, druida, nekromanta, pap, varázsló), lásd lenn)

Manapontok (MP) Kasztok szerint:

- AMAZON: Elf – 15, Sötét-elf – 15, Ember – 14, Tündér – 15

- ÁRNYLOVAG: Sötét-elf – 20, Ember – 19, Vámpír – 20

- BARBÁR: Ork – 8, Törpe – 9, Ember – 10

- BÁRD: Elf – 24, Sötét-elf – 24, Félszerzet – 22, Ember – 23

- BOSZORKÁNY: Sötét-elf – 26, Ember – 25, Vámpír – 25

- DRUIDA: Elf – 29, Ember – 29, Tündér – 29

- FEJVADÁSZ: Ork – 12, Goblin – 13, Sötét-elf – 15, Ember – 14, Vámpír – 14

- GLADIÁTOR: Ork – 14, Törpe – 16, Ember – 16

- HARCMŰVÉSZ: Elf – 20, Sötét-elf – 20, Ember – 19, Tündér – 20

- HARCOS: Ork – 14, Goblin – 15, Törpe – 16, Elf – 17, Sötét-elf – 17, Félszerzet – 16, Vámpír – 16, Tündér – 17

- ÍJÁSZ: Ork – 12, Goblin – 13, Elf – 15, Sötét-elf – 15, Ember – 14, Tündér – 16

- NEKROMANTA: Sötét-elf – 29, Ember – 29, Vámpír – 29

- PAP: Ork – 20, Goblin – 20, Törpe – 23, Elf – 24, Sötét-elf – 24, Félszerzet – 22, Ember – 23, Tündér – 25

- SZENT LOVAG: Törpe – 19, Elf – 20, Ember – 19

- TOLVAJ: Ork – 12, Goblin – 13, Sötét-elf – 15, Félszerzet – 14, Ember – 14, Vámpír – 16

- VARÁZSLÓ(NŐ): - Törpe – 29, Elf – 30, Sötét-elf – 30, Félszerzet – 29, Ember – 29, Tündér – 30

Kaszt-képességek:

- AMAZON: Erőösszpontosítás, Gyógyítás, Kézzel sebzés, Méregimmunitás, Mágikus csapás, Mágiatörés (A varázslatait ősei nevében hozza létre)

- ÁRNYLOVAG: Áldás, Átkozás, Bebörtönzés, Mágiatörés, Mágikus csapás, Méregkeverés (A varázslatait a sötétség istene nevében hozza létre)

- BARBÁR: Mágikus védelem, Méregimmunitás, Tombolás (A varázslatait ősei nevében hozza létre)

- BÁRD: Álmok dala, Csábítás, Párviadal, Tolvajlás, Zárnyitás, Mágikus védelem, Mágiatörés, Igaz szó, Gyógyítás, Méregkeverés (A varázslatait zene nevében hozza létre)

- BOSZORKÁNY: Átkozás, Bebörtönzés, Csábítás, Mérgezés, Mágiatörés, Mágikus védelem, és kezdéskor kap 8 SZP-t, amit szétoszthat, a varázslatai, és a képességei között (A varázslatait szépség nevében hozza létre)

- DRUIDA: A természet erői, Békesség aura, Bebörtönzés, Feltámasztás, Igaz szó, Gyógyítás, Méregimmunitás, Mágiatörés, Méregsemlegesítés, és kezdéskor kap 8 SZP-t, amit szétoszthat, a varázslatai, és a képességei között (A varázslatait a természet nevében hozza létre)

- FEJVADÁSZ: Bebörtönzés, Életlopás, Méregkeverés, (A varázslatait a küldetése nevében hozza létre)

- GLADIÁTOR: Gyógyítás, Párviadal, Tombolás (A varázslatait ősei nevében hozza létre)

- HARCMŰVÉSZ: Méregimmunitás, Gyógyítás, Mágikus csapás, Mágiatörés, Erőösszpontosítás, Kézzel sebzés (A varázslatait a test ereje nevében hozza létre)

- HARCOS: Erőösszpontosítás, Mágiatörés, Mágikus védelem (A varázslatait ősei nevében hozza létre)

- ÍJÁSZ: Gyógyítás, Célzás, Bebörtönzés (A varázslatait ősei nevében hozza létre)

- NEKROMANTA: Átkozás, Bebörtönzés, Életlopás, Halott bűvölés, Mágiatörés, Méregkeverés, és kezdéskor kap 8 SZP-t, amit szétoszthat, a varázslatai, és a képességei között. (A varázslatait a túlvilág nevében hozza létre)

- JÓ PAP: Áldás, Békesség aura, Bebörtönzés, Feltámasztás, Gyógyítás, Halott űzés, Igazszó, Méregsemlegesítés és kezdéskor kap 5 SZP-t, amit szétoszthat, a varázslatai, és a képességei között (A varázslatait a fény istene nevében hozza létre)

GONOSZ PAP: Áldás, Átkozás, Bebörtönzés, Életlopás, Halott bűvölés, Mágiatörés, Méreg immunitás, Mérgezés és kezdéskor kap 5 SZP-t, amit szétoszthat, a varázslatai, és a képességei között (A varázslatait a sötétség istene nevében hozza létre)

- TERMÉSZET PAP: Ugyan azt tudja, mint a jó pap csak még pluszba a Természet erői varázslatot.

- SEMLEGES PAP: Kezdéskor kap 5 SZP-t, amit szétoszthat, a varázslatai, és a képességei között (A varázslatait a természet istene nevében hozza létre)

- SZENT LOVAG: Áldás, Bebörtönzés, Gyógyítás, Igaz szó, Mágiatörés, Mágikus csapás, (A varázslatait a fény istene nevében hozza létre)

- TOLVAJ: Igazszó, Tolvajlás, Zárnyitás (A varázslatait ősei nevében hozza létre)

- VARÁZSLÓ(NŐ): Bebörtönzés, Békesség aura, Erőösszpontosítás, Feltámasztás, Gyógyítás, Igazszó, Mágiatörés, Mágikus védelem, Mágikus csapás, Méregkeverés, Méregimmunitás és kezdéskor kap 10 SZP-t, amit szétoszthat, a varázslatai, és a képességei között.(A varázslatait az őselemek nevében hozza létre)

A Képességek csak a használójukra hatnak másra nem!

A +X. SZP annyit jelent, ahhoz hogy a varázslatot vagy képességet a következő szintre emeljük mennyit kell rákölteni! Se fegyverhasználat, se képesség, se varázslat, se ÉP, se SP, se MP szint nem mehet a lény szintje +1 fölé! Tehát 2. szintű lénynek nem lehet 4. szintű varázslata, de 3. Igen.

Minden szintlépésnél a karakter kap 1 ÉP-t VAGY 1 MP-t a regisztrálásnál kell BEIRATNI!.

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Vekker
 
Kalendárium
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
Számláló
Indulás: 2007-03-30
 
Napi betevő

 

 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?